Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΔΙΟΛΚΟΣ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

Εικονοκινητική ταινία που έγινε με πρωτοβουλία της ΕΜΑΕΤ (Εταιρείας Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας) και χρηματοδοτήθηκε κατά ένα μέρος από το ΤΕΕ και που αναφέρεται σε θέματα αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στην Αρχαία Κόρινθο, όπως θέματα ναυπηγικής, λιμενικών έργων, ανυψωτικών μηχανημάτων, αρχιτεκτονικής, αντλιών, χερσαίων μεταφορών κ.ά..
Ο σκελετός της ταινίας περιγράφει την άφιξη έμφορτου πλοίου (4ος αι. π.Χ.) στον βόρειο εσωτερικό λιμένα της Κορίνθου, την ανέλκυση του πλοίου,
...την μεταφορά του κατά μήκος του Διολκού (μήκους 6,3km), την επανακαθέλκυση στο σημερινό Καλαμάκι, τον πλού προς τον νότιο λιμένα, στις Κεγχραιές, τη φόρτωση κορινθιακών κεραμικών προϊόντων και τον τελικό απόπλουν στο Σαρωνικό.





2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο καθηγητής που φέρεται ως δημιουργός αυτού του βίντεο δηλώνει δημοσίως ότι η Εταιρία της Διώρυγας δεν φταίει για την κατάντια του Δίολκου, το ΥΠΠΟ επίσης δεν φταίει, και ότι τα ρημαγμένα αρχικά τμήματα του μνημείου "θα γίνουν όπως παλιά", ένα ποιηματάκι που έχουν μάθει να απαγγέλλουν και οι διάφορες Διευθύντριες του ΥΠΠΟ προφανώς για να πείσουν ότι δεν έγινε και τίποτα, θα το φτιάξουν όπως ήταν!Όσο για το ΤΕΕ που έχει χρηματοδοτήσει το βίντεο και με τις πλάτες του οποίου κυκλοφορεί, νομίζω θα ήταν καλύτερα, αντί να προωθεί βιντεάκια, να εξηγήσει ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ οι διάφοροι επρόσωποί του, όπως και οι καθηγητάδες του ΕΜΠ στις διάφορες φάσεις της μελέτης-φούσκας της Διώρυγας ενώ το πολύπαθο μνημείο διαμελιζόταν...
    Όποιος θέλει, μπορεί να πάει στο www.youtube.com/user/sofiagreek για να δει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατάσταση του Δίολκου και να υπογράψει και τη διεθνή έκκληση που υπάρχει για τη σωτηρία του ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΕΣ KΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.

    Όπως μπορεί να διαπιστώσει ο καθένας, η βαρύτατη διατάραξη έως πλήρης διάλυση μεγάλων τμημάτων του μνημείου είναι παντελώς απούσα από το βιντεάκι... .

    ΑπάντησηΔιαγραφή